 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Podoba mi się ten pomysł. Warto go wdrożyć. |
Tak |
|
54% |
[ 6 ] |
Nie |
|
45% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
Aneta Styńska Administrator
Dołączył: 18 Sty 2005 Posty: 870 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 1:54 pm |
|
|
|
"[...] nasunęło mi się dziś na myśl takie rozwiązanie w sprawie "klientów" i "nie-klientów" a więc dotyczące zdobywania adresów.
Jak już wszyscy wiemy adres jest przypisywany na stałe do partnera dopiero w momencie pierwszej opłaconej transakcji.
Proponuję zatem aby stworzyć jakiegoś e-booka za symboliczną złotówkę, taki zlepek fragmentów w jednym temacie coś na styl "Bliżej sukcesu" i zaproponować nowym klientom zakup za 1 PLN. To byłoby dla Partnerów możliwością zdobycia "tak naprawdę" tych adresów ze swoim ID.
Sam osobiście w okresie letnim tego roku (czerwiec-wrzesień) zdobyłem ok. 1000 nowych adresów z czego tylko kilkadziesiat dobrowolnie opłaciło te darmowe publikacje. Uważam, że za złotówkę dokonałoby zakupu wiele z tych osób.
Drugim pozytywnym akcentem byłoby wstępne przygotowanie Klienta do zakupów w przyszłości, gdyż byłby po pierwszej "małej inwestycji" w Wydawnictwie - i po pierwszej transakcji od technicznej strony (zakup i zapłata w sieci)."
Co Wy na to? Co sądzicie? _________________ Pozdrawiam serdecznie
Aneta Styńska :: Manager PP |
|
 |
|
|
Aneta Styńska Administrator
Dołączył: 18 Sty 2005 Posty: 870 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 1:57 pm |
|
|
|
Przypisanie na stałe ma być za ZDOBYCIE KLIENTA, a z tym MUSI wiązać się jakiś trud. A polecanie publikacji za 1 zł będzie tak naprawdę niekorzystne zarówno dla nas, jak i dla Partnerów, bo zamiast skupiać się na promowaniu konkretnych tytułów, będziecie promować te, które łatwiej sprzedać, bo są za 1 zł i w ten sposób powstanie lista niekatywnych Klientów, a prowizje partnerskie z tego tytułu będą śmiesznie niskie co może zniechęcać do współpracy.
Chyba, żeby zrobić taką JEDNORAZOWĄ akcję. _________________ Pozdrawiam serdecznie
Aneta Styńska :: Manager PP |
|
 |
|
|
q1w Stały bywalec
Dołączył: 25 Sty 2005 Posty: 74 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 9:33 am |
|
|
|
ziarnko do ziarnka ... pomysł dobry.
to jest też dobre dla partnera bo jak zobaczy te parę groszy jak mu przybywa to i bardziej się przyłoży. _________________ Kredyty dla wszystkich: kredytbankowy.com :: warszawabanki.com
Zobacz projekty domów: Projekty domów |
|
 |
|
|
lech Maniak dyskusji
Dołączył: 18 Sty 2005 Posty: 467 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 1:35 pm |
|
|
|
Aneta Styńska napisał: |
Jak już wszyscy wiemy adres jest przypisywany na stałe do partnera dopiero w momencie pierwszej opłaconej transakcji.
|
Ale rozumiem ze jeżeli np. zamówi coś darmowego, wejdzie do loży masonów albo zarejestruje się w złotym klubie to tez będzie dostawał maile z "moim" linkiem, tak? _________________ Pozdrawiam, Lech
Nowy PP z Audiobookami, do 30% prowizji!
http://fioletowypartner.bogactwo.com/program-partnerski/zantes/nowy-program-audiobooki-zantes/ |
|
 |
|
|
matmaker Dyskutant
Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 31 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 8:02 pm |
|
|
|
Doceniam pomysł, ale jest on nieco sztuczny i nie rozwiązuje istoty problemu, który można ująć w takim pytaniu: "Jak nagradzać partnerów, którzy skłonią klienta tylko do pozostawienia swojego maila w ZM (za jakiś darmowy produkt), a nie do pierwszego zakupu?"
Na pewno nie wieczną prowizją. Sprowadzenie "tłumu internautów" na stronę jakiejś akcji ZM z darmowym produktem jest w obecnym internecie zbyt proste, by nagradzać za to wieczną prowizją.
Jedyną sensowną nagrodą jest wysyłanie przez ZM maili marketingowych do klientów z linkami partnera, ale tylko do czasu dokonania przez klienta pierwszego zakupu - wtedy obowiązują standardowe reguły, czyli klient zostaje przypisany na wieczność temu partnerowi, którego cookie było w komputerze klienta momencie dokonania zakupu.
Naruszanie zasady: "wieczna prowizja tylko za pierwszy zakup" jest wg mnie niekorzystnym zniekształcaniem biznesowego fundamentu programu partnerskiego (każdego, nie tylko ZM). _________________ Pozdrawiam
Mirosław Gajda |
|
 |
|
|
Mateusz Chlodnicki Administrator
Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 751 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 10:59 am |
|
|
|
lech napisał: |
Aneta Styńska napisał: |
Jak już wszyscy wiemy adres jest przypisywany na stałe do partnera dopiero w momencie pierwszej opłaconej transakcji.
|
Ale rozumiem ze jeżeli np. zamówi coś darmowego, wejdzie do loży masonów albo zarejestruje się w złotym klubie to tez będzie dostawał maile z "moim" linkiem, tak? |
Tak, chyba, ze przejmie go inny Partner, albo w miedzyczasie dokona swojego pierwszego zamowienia z linku innego Partnera, wowczas zostanie przypisany na stale do bazy. Ten pomysl Anety moglby ulatwic zdobywanie STALYCH Klientow, ale ja mam duze watpliwosci szczerze mowiac, czy to jest dobre rozwiazanie, bo troche sztuczne to bedzie.
Matmaker slusznie to takze zauwazyl.
Tylko, ze tak wlasnie aktualnie przeciez jest. Rozumiem, ze tutaj nie chcecie zadnych zmian? _________________ Pozdrawiam
Mateusz Chlodnicki |
|
 |
|
|
matmaker Dyskutant
Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 31 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 4:04 pm |
|
|
|
Mateusz Chlodnicki napisał: |
Tylko, ze tak wlasnie aktualnie przeciez jest. Rozumiem, ze tutaj nie chcecie zadnych zmian? |
Wg mnie tak powinno zostać, co argumentowałem już w tym i w innym wątku. Pomysł ze złotówką naruszyłby tę zasadę (bo produkt darmowy i produkt za złotówkę to praktycznie to samo, taka akcja mogłaby skutkować hurtowym przypisywaniem nie do końca zasłużonych wiecznych prowizji i niewłaściwie motywować partnerów) _________________ Pozdrawiam
Mirosław Gajda |
|
 |
|
|
perelki-wiedzy Świeża krew
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 13 Skąd: Olsztyn-Polska Edinburgh-Szkocja
|
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 6:46 pm |
|
|
|
matmaker napisał: |
Mateusz Chlodnicki napisał: |
Tylko, ze tak wlasnie aktualnie przeciez jest. Rozumiem, ze tutaj nie chcecie zadnych zmian? |
Wg mnie tak powinno zostać, co argumentowałem już w tym i w innym wątku. Pomysł ze złotówką naruszyłby tę zasadę (bo produkt darmowy i produkt za złotówkę to praktycznie to samo, taka akcja mogłaby skutkować hurtowym przypisywaniem nie do końca zasłużonych wiecznych prowizji i niewłaściwie motywować partnerów) |
Witam wszystkich
Zauważyłem, że wszyscy wypowiadają się na temat zdobywania adresów poprzez kierowanie klientów do Złotych Myśli i wtedy gdy klient coś tam wykona, przypisuje się go do nas.
Pan Mateusz Chłodnicki i Pani Aneta Styńska mają rację, mówiąc o tym, że może się zdarzyć, iż klient wejdzie na ZM przez link partnerski innego partnera. Wiele rzeczy jest uzależnionych od tego czy nasza strona jest lepiej wypozycjonowana i będzie np w pierwszych wynikach wyszukiwania, ale klienci nie wchodzą tylko i wyłącznie przez np Google.
Dobrym pomysłem jest ściąganie nowych klientów na własne strony poprzez np Śledzika na Naszej Klasie, aby trzeba zadbać o to aby na naszej liście znajomych zgromadzić tysiące ludzi, są na to sposoby.
Wydanie e-booka za symboliczną złotówkę jest pozbawione sensu moim zdaniem.
Zauważyłem, że nikt nie wspomina o tworzeniu własnej listy adresowej, domyślam się, że jest to spowodowane pewną niewiedzą. Dlaczego ZM nie poleca darmowego autorespondera Freebot.pl?
Ja jestem początkujący ale na moją listę dziennie zapisuje się ponad 20 osób i wtedy to są tylko i wyłącznie moi potencjalni klienci, ponieważ wysyłam do nich za pomocą freebota mailing, nie co dziennie oczywiście z moimi linkami partnerskimi. W chwili obecnej mam około 1000 subskrybentów.
Ale poprzez odpowiedni marketing można doprowadzić do stworzenia naprawdę potężnej listy adresowej. Znam osoby które mają po 50 tys adresów na swoich listach. Wyobraźcie sobie skuteczny mailing z jakąś akcją promocyjną wysłany za jednym zamachem do własnej bazy 50 tys adresów.
Ja np za zapisanie się na moją listę oferuję w jednym pakiecie wszystkie darmowe pozycje ZM, które umieściłem na specjalnej stronie i osoba zapisująca się od razu po zapisaniu się otrzymuje link do tej strony już bez mojego udziału. Możecie zaoferować inne bonusy oprócz darmowych e-booków ZM
Po prostu uważam, że oprócz kierowania jak największej ilości ludzi na strony ZM dobrym rozwiązaniem jest właśnie tworzenie własnej bazy adresowej, ponieważ tych klientów nikt wam nie zabierze, a sporadyczne wypisywanie się ludzi z listy to pikuś. U mnie wypisują się 2-3 osoby na 100, oznacza to iż mój mailing nie jest denerwujący ani nachalny.
Implebot jest lepszą wersją ale jest płatny, a freebot jest darmowy i jakby tego było mało, to można zakładać tyle freebotów ile się chce, jednak wiadomo, że wtedy musimy poświęcić więcej pracy na wysłanie mailingów do kilku list.
Upsss, chyba się rozpisałem.
Pozdrawiam wszystkich
Oddany Partner ZPP _________________ Andrzej Zajko |
|
 |
|
|
|
|
|